Amazon FireTV ve Seyirturk
Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 20, 2020 12:01 pm
Selamlar,
öncelikle bu güzel uygulama için çok teşekkür ederim. Sade, anlaşılabilir bir arayüz ve kullanımı oldukça kolay...geliştirenleri tebrik ederim.
AmazonFire TV 2.jenerasyonda 2 gündür kullanıyorum... uygulamada 2 sorunla karşılaştım. Belki çözümü vardır, belki de küçük bir müdahaleyle düzelebilir.
1- Uygulama açıldığında yeni güncelleme var, bilgi kutucuğunda tek seçenek "Güncelle" tuşu. Kullanıcı pekala, güncellemeden devam etmek isteyebilir. Belki bununla ilgili bir ayar vardır (güncelleme kontrol et/etme gibi). Ama Güncelleyi seçtiğimde iletişim kutusu kayboluyor, birsüre sonra yine aynı iletişim kutusu geliyor. Bu noktadan sonra bulabildiğim tek çözüm, SeyirTurk'u kaldırıp, yeniden kurmak oldu Bir şekilde güncellemeyi başaramadım...Güncelleme var iletişim kutusunu aşamadım.
2- Üyeliğimi uygulama üzerinden değil, forum üzerinden yaptım. Foruma giriş için kullandığım kullanıcı ve şifreyle uygulamaya giriş yaptığımda, giriş başarılı demesine rağmen, favori IPTV kanallarını ekleyemedim. Tekrar giriş kısmına gittiğimde, tekrar giriş yapmam gerekliliğiyle karşılaştım. Bir session ya da cookie gibi bir yerde username/pass tutuluyorsa, AmazonFireTV izin vermiyor olabilir. Ne yapabilirim bilemiyorum.
- forum mesajlarında uygulamada "Üye ol" a tıklamak gerekliliği ifade edilmiş. Bunu daha sonra gördüğümden ve Üye ol seçeneği ilk girişten sonra yeniden karşıma gelmediğinden deneyemedim. Güncelle döngüsüne takıldığım için, bugün muhtemelen SeyirTUrk'ü yeniden kurup bu yöntemi deneyeceğim...
Umarım sorunların çözümü vardır. Yoksa da sizlere faydalı bir geri besleme olmuştur... Çalışmalarnızda başarılar dilerim.
öncelikle bu güzel uygulama için çok teşekkür ederim. Sade, anlaşılabilir bir arayüz ve kullanımı oldukça kolay...geliştirenleri tebrik ederim.
AmazonFire TV 2.jenerasyonda 2 gündür kullanıyorum... uygulamada 2 sorunla karşılaştım. Belki çözümü vardır, belki de küçük bir müdahaleyle düzelebilir.
1- Uygulama açıldığında yeni güncelleme var, bilgi kutucuğunda tek seçenek "Güncelle" tuşu. Kullanıcı pekala, güncellemeden devam etmek isteyebilir. Belki bununla ilgili bir ayar vardır (güncelleme kontrol et/etme gibi). Ama Güncelleyi seçtiğimde iletişim kutusu kayboluyor, birsüre sonra yine aynı iletişim kutusu geliyor. Bu noktadan sonra bulabildiğim tek çözüm, SeyirTurk'u kaldırıp, yeniden kurmak oldu Bir şekilde güncellemeyi başaramadım...Güncelleme var iletişim kutusunu aşamadım.
2- Üyeliğimi uygulama üzerinden değil, forum üzerinden yaptım. Foruma giriş için kullandığım kullanıcı ve şifreyle uygulamaya giriş yaptığımda, giriş başarılı demesine rağmen, favori IPTV kanallarını ekleyemedim. Tekrar giriş kısmına gittiğimde, tekrar giriş yapmam gerekliliğiyle karşılaştım. Bir session ya da cookie gibi bir yerde username/pass tutuluyorsa, AmazonFireTV izin vermiyor olabilir. Ne yapabilirim bilemiyorum.
- forum mesajlarında uygulamada "Üye ol" a tıklamak gerekliliği ifade edilmiş. Bunu daha sonra gördüğümden ve Üye ol seçeneği ilk girişten sonra yeniden karşıma gelmediğinden deneyemedim. Güncelle döngüsüne takıldığım için, bugün muhtemelen SeyirTUrk'ü yeniden kurup bu yöntemi deneyeceğim...
Umarım sorunların çözümü vardır. Yoksa da sizlere faydalı bir geri besleme olmuştur... Çalışmalarnızda başarılar dilerim.