Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Sadece VIP ve Yöneticilerin görebileceği bir alan
Kullanıcı avatarı
flypage
Mesajlar: 6
Kayıt: Çrş Haz 17, 2020 11:14 pm
4
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
İletişim:

Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen flypage »

Selamlar. Son 2-3 güncellemeden sonra uygulamada problemler yaşanıyor. Genelde bu problemler büyük sorun olmadığı için yeni güncellemeler ile giderilir diye düşündüm. Ama gelen güncellemeler sorunların hiçbirini gidermedi. Gördüğüm problemleri aşağıda elimden geldiğince açıklamaya çalıştım.
Bu arada; 3 farklı cihaz kullanıyorum. Hepsinde aynı problemler var.
* Google Chromecast Android 12 TV OS sürümü
* Samsung A31 telefon Android 12 sürümü
* Samsung Tab A8 Android 13 sürümü
Tüm cihazlar güncel.
Problemler:
1. Uygulamaya yeni çıkan dizi ve filmleri yüklüyorsunuz. Ancak uygulama bunları "kafasına estiğinde" bize göstermeye karar veriyor. Chromecast cihazımda uygulamaya girmeden ana ekranda Seyirturk sekmesinde son eklenen dizi ve filmleri görebiliyorum. Ama uygulamaya girdiğimde son eklendiği gösterilen dizi ve filmler bazen 1-2 gün önce ekledikleriniz gözüküyor. An itibari ile ana ekrandaki Seyirturk sekmesinde ve uygulamaya girince gözüken son eklenenleri görselleri aşağıdadır.
2. Favorilerime eklediğim dizilerin yeni bölüm uyarıları önceden geliyordu. Uzunca süredir bu uyarılar hiç gelmiyor veya eklendikten 1-2 gün sonra geliyor. Artık yeni bölüm eklendiğinde uygulama ekranına eklediğim favori sekmesinde diziyi başa çekmesinden anlıyorum. Örnek olarak Slow Horses dizisinin son bölümü ekleneli 2 gün oldu. Favori sekmesinde başa çektiği için bunu anladım. Ama açılır pencere ile yeni bölüm eklendi uyarısı halen gelmedi.
3. Fragman/Trailer seçeneğinde genelde "medya bulunamadı" uyarısı alıyorum. Eski eklenen paylaşımlarda bu uyarı çıksa anlarım. Ancak yakın tarihli Slow Horses dizisini, 1-2 gün eklenen The Cello filmini bu konuda örnek olarak verebilirim.
4. Bazı dizilerde henüz yayınlanmayan sezon ve bölümler yayınlanmış gibi gözüküyor. Örnek: DCI Banks dizisini verebilirim. Bu dizi 2010-2016 tarihleri arasında 5 sezon olarak yayınlandı ve bitti. Türk paylaşım siteleri an itibarı ile 4 sezonun tüm bölümlerini yayınladılar. Ben de son sezonun altyazılı paylaşımlarını bekleyen kitle arasındayım. Ama uygulamada 6ncı sezonun 6 bölüm olarak 123Moviesfree alternatifinden eklendiği gözüküyor. Büyük bir ihtimalle bu 5inci sezon.
5. Bazı paylaşım siteleri henüz yayınlanmamış bölümleri yayınlanmış gibi gösterip takipçilerine reklam seyrettirip para kazanmak hedefindeler. Özellikle ismi fazla bilinmeyen ve yeni siteler bunu yapıyor. Sanırım sisteminiz bu linkleri otomatik olarak çekiyor ve henüz yayınlanmamış bölümler yayınlanmış olarak gözüküyor uygulama içinde. Buna an itibarı ile örnek veremeyeceğim. Ama bunu sık yaşıyorum. Beklenen bazı dizilerde de sitelerin yine reklam seyrettirme çabası ile 1iinci bölüm olarak fragmanları ekliyorlar. Doğal olarak siz de bunları ilk bölüm olarak ekliyorsunuz sanırım. Buna da pek dikkat edilmiyor galiba.
6. Son olarak bir isteğim olacak: Yerli dizi ve filmlerden pek haz etmeyen kitledenim. Uygulama kullanıcılarınızda da bu kitlenin çoğunlukta olduğunu tahmin ediyorum. Öyle anlar geliyor ki yeni eklenen dizilerde 10larca Türk dizisi oluyor. Takipçilerine elbette birşey deme hakkım yok. Belki onlar da yabancı paylaşımlar hakkında böyle düşünüyorlar. Ayarlar --> Özelleştirmeler seçeneğinde Kore ve Anime seçeneklerine ek olarak "Türk Medyalarını Göster/Gösterme" seçeneği ekleyebilir misiniz.

İlgileneceğinize eminim. Şimdiden teşekkürler.
CHROMECAST ANA EKRAN GÖRSELİ
Resim

SEYİRTURK ANA EKRAN GÖRSELİ
Resim
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti flypage mesajı için:
homers
Değerlendirme: 1.52%

Çevrimiçi
Kullanıcı avatarı
homers
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:44 pm
4
Teşekkür etti: 520 kez
Teşekkür edildi: 208 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen homers »

Madde 1 ve 2 ile ilgili olarak ,bu sorunları bir kullanıcı olarak yaşamıyorum aklıma gelen farklı cihazlarınızdaki/ uygulamalardaki ön bellek ile ilgili olabileceği.
Madde 3 için verilecek güncelleme ile düzeleceği forumda en son dün ifade edildi.
Madde 4 ve 5 , evet linkler otomatik ekleniyor ve tık tuzaklarını önleyecek bir sistem yok maalesef. Linkleri eklendikten sonra yada eklenirken tek tek kontrol etmek uygulama sahipleri için çok olası değil bence. Bu tür sahte linkler/ ölü linkler ancak kullanıcıların geri bildirimleri ile temizlenebiliyor.
Madde 6 yapılabilir herhalde.

Bu yanıtlar benim sistemi bildiğim kadarıyla verebileceğim yanıtlar,
Adminin konuyla ilgili yanıtını bekleyelim.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti homers mesajı için:
tengildetflypagedeşarj
Değerlendirme: 4.55%

Kullanıcı avatarı
TeJR
Site Admin
Mesajlar: 86
Kayıt: Çrş Şub 26, 2020 11:33 pm
4
Teşekkür etti: 166 kez
Teşekkür edildi: 145 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen TeJR »

Öncelikle detaylı geri bildiriminiz için teşekkürler. Homers'ın gerekli açıklamaları yapmış zaten, ama ek olarak 1. ve 2 maddeler başka kimseden gelmeyen bir şikayet olduğundan genel bir sorun değil gibi, bir inceleme yapalım belirttiğiniz cihazlar için, 3-4-5. maddeler dediğim gibi Homers yeterli açıklamayı yapmış, 6. maddeyide not almış bulunuyoruz fakat belli bir süre veremiyorum geliştirme için.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti TeJR mesajı için:
homerstengildet
Değerlendirme: 3.03%

Kullanıcı avatarı
deşarj
Mesajlar: 182
Kayıt: Cum Mar 27, 2020 1:02 am
4
Konum: Manisa
Teşekkür etti: 553 kez
Teşekkür edildi: 290 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen deşarj »

Bildirimlerde ara ara sıkıntı bende de oluyor ama genelde tüm bildirimleri alıyorum.Botların linkleri nasıl neye göre aldığını merak ediyorum.Örnek olarak bugün çıkan Polonya komedi dizisi 1670 isimli diziyi gösterebilirim.Bu dizi kaynak sitelerimizden DiziBox,Dizilla ve Dizilab da olmasına rağmen botlar bu kaynakları es geçmesinin sebebi ne olabilir?
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti deşarj mesajı için:
homerstengildet
Değerlendirme: 3.03%
Samsung 55MU9000 Smart TV-1 Adet 90 lık sabit çanak-Mibox S 4K-Homatics Box R 4K

Çevrimiçi
Kullanıcı avatarı
homers
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:44 pm
4
Teşekkür etti: 520 kez
Teşekkür edildi: 208 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen homers »

Yanılmıyorsam 1670 bende dün eklendi.

Botların bazı kaynakları atlaması o kaynakların diğerlerine göre daha geç eklemeleri olabilir diye düşünüyorum.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti homers mesajı için:
deşarjtengildet
Değerlendirme: 3.03%

Kullanıcı avatarı
deşarj
Mesajlar: 182
Kayıt: Cum Mar 27, 2020 1:02 am
4
Konum: Manisa
Teşekkür etti: 553 kez
Teşekkür edildi: 290 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen deşarj »

homers yazdı:
Prş Ara 14, 2023 6:56 pm
Yanılmıyorsam 1670 bende dün eklendi.

Botların bazı kaynakları atlaması o kaynakların diğerlerine göre daha geç eklemeleri olabilir diye düşünüyorum.
Kaynak Sitelere Geç eklenmesi tamam ama sonrasında alması lazım hele de sizinde dediğiniz gibi dün eklendiyse.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti deşarj mesajı için:
homerstengildet
Değerlendirme: 3.03%
Samsung 55MU9000 Smart TV-1 Adet 90 lık sabit çanak-Mibox S 4K-Homatics Box R 4K

Çevrimiçi
Kullanıcı avatarı
homers
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:44 pm
4
Teşekkür etti: 520 kez
Teşekkür edildi: 208 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen homers »

deşarj yazdı:
Prş Ara 14, 2023 7:31 pm
homers yazdı:
Prş Ara 14, 2023 6:56 pm
Yanılmıyorsam 1670 bende dün eklendi.

Botların bazı kaynakları atlaması o kaynakların diğerlerine göre daha geç eklemeleri olabilir diye düşünüyorum.
Kaynak Sitelere Geç eklenmesi tamam ama sonrasında alması lazım hele de sizinde dediğiniz gibi dün eklendiyse.
Botlar nasıl davranıyor ben de tam bilemiyorum, sadece akıl yürütüyorum; belki bir kere bakıp bulduklarını alıyor, sonrasında tekrar bakmıyordur oraya.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti homers mesajı için:
deşarjtengildet
Değerlendirme: 3.03%

Kullanıcı avatarı
tengildet
Site Admin
Mesajlar: 1833
Kayıt: Prş Şub 13, 2020 8:24 pm
4
Teşekkür etti: 2415 kez
Teşekkür edildi: 2679 kez
İletişim:

Re: Uygulamada yaşadığım problemler hakkında

Mesaj gönderen tengildet »

son bir kaç gün yoğundum, yanıt veremedim kusura bakmayın lütfen.
Günlük botlar siteleri ziyaret edip, sitelerin sayfalarındaki yeni çıkanlar kısmından verileri alırlar (daha fazla bilgi veremem). Eğer site eklediği bölümleri bir şekilde haber vermemiş ise bizim botlarında haberi olmaz maalesef.
Bu kullanıcılar mesajınıza teşekkür etti tengildet mesajı için:
homersflypage
Değerlendirme: 3.03%
bizim kadınlarımız: / korkunç ve mübarek elleri ince, küçük çeneleri, kocaman gözleriyle / anamız, avradımız, yarimiz Nazım Hikmet Ran

Cevapla

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir